مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

«توحید» محور وحدت همه ادیان الهی است

حجت‌الاسلام «میرزایی» گفت: کلمه توحید شعار همه انبیا الهی بود و اینک همانگونه که شاهد هستیم همه ادیان الهی در کشورمان حول محور توحید با وحدت و اتحاد در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
کد خبر: ۶۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 18August 2023

«توحید» محور وحدت همه ادیان الهی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره شهدای وحدت امروز با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون اهل تسنن و تشیع، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مردم در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام «داوود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این مراسم طی سخنان مسیر تعالی و تکامل زندگی انسان‌ها را از طریق دین عنوان کرد و گفت: اگر تفکر انسانی متصل به دین نباشد سرانجامی جز تباهی نخواهد بود.

وی افزود: کلمه توحید شعار همه انبیا الهی بود و اینک همانگونه که شاهد هستیم همه ادیان الهی در کشورمان حول محور توحید با وحدت و اتحاد در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر امروز نیز انسان‌های سبک مغزی هستند که قرآن را آتش می‌زنند دلیل آن این است که در برابر منطق قرآن عاجز هستند.

وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز گفت: یکی از پایه‌های ایمان صبر است و آزادگان با استقامت و اتکا به معنویت و ایمان مظهر عزت و افتخار نظام اسلامی شدند.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و مداحی در رثای اهل بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار