قائم‌ مقام وزیر کشور:

فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ‌ترین جهاد است

آقا محمدی گفت: در کشور حدود ۲۰۲۰ محله کم برخوردار شناسایی شده و کار عمرانی، درمانی و فرهنگی در این محلات به صورت جدی و هدفمند از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 18August 2023

فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ‌ترین جهاد استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی آقا محمدی» قائم مقام وزیر کشور صبح امروز در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی از ۲۰۲۰ محله کشور از اقدامات چهارمین روز فعالیت اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل در شهر پرند بازدید و اظهار کرد: فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ‌ترین جهاد است.

وی افزود: در کشور حدود ۲۰۲۰ محله کم برخوردار شناسایی شده و کار‌های عمرانی، درمانی و فرهنگی در این محلات به صورت جدی و هدفمند از سوی دستگاه‌های مسئول و نهاد‌های مردمی در حال انجام است.

آقا محمدی همچنین به اجرای طرح پزشک خانواده، بیمه سلامت و تخصیص ساختمان برای اردو‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

بازدید رئیس کمیته امداد از فعالیت گروه جهادی در شهر پرند

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با حضور در شهر پرند از اقدامات قرارگاه جهادی الکفیل بازدید و بر ضرورت همکاری مراکز نیکوکاری و خیران با گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی است که داوطلبانه به مناطق محروم سفر می‌کنند و مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم می‌شوند.

وی بر حمایت کمیته امداد از گروه‌های جهادی فعال در پرند تاکید کرد و ادامه داد: هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها با گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد ضروری است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: می‌توان با ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه جهادگران در همه عرصه‌ها به جامعه هدف خدمات مطلوبی ارائه کرد.

اردوی جهادی درمانی در مسجد جامع شهر پرند

احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم با اشاره به خدمت‌رسانی گروه جهادی الکفیل در مسجد جامع شهر پرند گفت: اردوی جهادی درمانی از ۲۳ مرداد ماه به همت فرمانداری شهرستان رباط‌کریم و امام جمعه شهر پرند خدمات رایگان دندانپزشکی را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌دهد.

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در حاشیه این بازدید گفت: در این کار جهادی، بیمارانی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی می‌شوند، معاینه و افراد بر اساس نیازشان کار‌های درمانی دندانپزشکی سطح یک و دو اعم از کشیدن، ترمیم، جرم گیری و عصب کشی دندان برای آن‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی می‌طلبد که به اقشار آسیب پذیر جامعه و مناطق محروم و کم برخوردار کمک شود.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی این گروه جهادی تا ۲۶ مرداد ماه در محل مسجد جامع شهر پرند به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رباط‌کریم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار