مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

افزایش سقف تسهیلات وام بانکی برای تسریع در اجرای پروژه‌ها ضروری است

«بخشی زاده» تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه‌ها، با افزایش سقف تسهیلات وام بانکی ضروری است.
کد خبر: ۶۱۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 18August 2023

افزایش سقف تسهیلات وام بانکی برای تسریع در اجرای پروژه‌ها ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «امیر بخشی زاده» مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای مسکن که در محل سازمان عمران شهرجدید سهند برگزار شد، پس از بحث و بررسی و تبادل نظر بین اعضای شورا، اظهار داشت: پروژه‌ها بر حسب واریزی به موقع متقاضیان و پیشرفت آنها، بلوک‌بندی شده و افزایش تسهیلات وام بانکی تا اتخاذ تدابیر بعدی شامل پروژه‌هایی می‌شود که با واریزی به موقع متقاضیان از پیشرفت مناسب برخوردار شوند.

«جبارعلی ذاکری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز با بررسی نحوه اعطای تسهیلات بانکی و استماع گزارش شرکت عمران و بانک‌ها با مذاکره تلفنی معاون وزیر راه و شهرسازی بر همکاری بانک‌ها و اولویت بندی سریع پروژه‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید نیز در ادامه اظهار کرد: طبق نامه وزارت راه و شهرسازی اجرایی شدن هر چه سریع‌تر و افزایش تسهیلات وام بانکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را از مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان خواستاریم.

«غلامرضا اقبالی» همچنین افزایش وام‌ را منوط به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه‌ها دانست و تبعات آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

«حسین فیروزی» فرماندار شهرستان اسکو نیز ضمن تاکید بر مساعدت مالی به پروژهای نهضت ملی مسکن، گفت: حضور و ایجاد شعبه توسط بانک‌ها در شهر جدید سهند ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار