امام جمعه لالی:

یکی از مشکلات اساسی امروز کشور ضعف در نظارت‌هاست

حجت‌الاسلام گرمسیری با تاکید بر مشکلاتی که در حوزه نظارت در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد گفت: یک دستگاهی ایجاد و به آن بودجه می دهیم اما نظارتی روی آن نیست و یکی از مشکلات مهمی که امروز در کشور ما وجود دارد بحث نظارت‌هاست چرا که نظارت ها به شدت ضعیف هستند.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 18August 2023

یکی از مشکلات اساسی امروز کشور ضعف در نظارت‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمد گرمسیری» امام جمعه شهرستان لالی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر به سخنان اخیر رهبری در جمع پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور است یعنی همان ناامیدی که در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ ایجاد شد و برای دشمنان ما فرقی ندارد جمهوری اسلامی باشد یا طاغوت به طوری که دولت مردمی مصدق را که به دنبال ملی شدن نفت بود و منافع آن ها را به خطر می‌انداخت نیز ساقط کردند.

وی افزود: هر جا که دشمن ببیند قدرت ما ظهور دارد به واسطه رسانه‌های خود آن را تخریب می‌کنند و دشمن امروز به دنبال تخریب بسیج و سپاه و ارتش است که همه این ها یک شجره مردمی و در خدمت به مردم در همه صحنه ها حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری تاکید کرد: عده ای توان کار جهادی ندارند و اعتقادی هم به آن ندارند و نفوذی عمل می‌کنند و انتقادی که به دولت هست این است که چرا نیروهای مومن و مخلص و انقلابی در این دولت به کار گرفته نمی شود و عده‌ای که آمده‌اند مسئول شده اند به فکر شال و کلاه خود هستند نه مردم و هیچ تحرکی هم به کارها نمی دهند.

وی یادآور شد: ظرفیت‌های فراوانی در نیروهای پاکدست داریم اما کسانی هستند که از پول و رشوه و رایزنی برای نشستن بر مسئولیت‌ها استفاده کرده و تنها به فکر پر کردن جیب‌های خود هستند که از این افراد زیاد داریم که مانع کار نظام و مردم در پیشرفت هستند و امیدواریم دولت به اعتماد مردم در تغییر شرایط پاسخ دهد.

امام جمعه شهرستان لالی اظهار داشت: دیروز سالروز ورود آزادگان به میهن بود و مردم زحمات این‌ها را می‌بینند اما نباید این گونه باشد که خانواده شهیدی که چند شهید داده در وضعیت نامناسبی به سر برد و کسی هم که علاقه ای به انقلاب و نظام ندارد در رفاه آن چنانی باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که علاقه ای به انقلاب ندارند و نسبت به مردم بی رحم هستند ما هم باید نسبت به آن‌ها بی رحم باشیم.

حجت‌الاسلام گرمسیری با تاکید بر مشکلاتی که در حوزه نظارت در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد متذکر شد: یک دستگاهی ایجاد و به آن بودجه می دهیم اما نظارتی روی آن نیست و یکی از مشکلات مهمی که امروز در کشور ما وجود دارد بحث نظارت‌هاست چرا که نظارت ها به شدت ضعیف هستند و خیلی ها از ضعف نظارت ها استفاده و کم کاری می کنند یا بودجه ها را حیف و میل می کنند.

وی در بخش دیگری به روز مساجد اشاره و عنوان کرد: از همه عزیزانی که در مساجد وقت می‌گذارند و در کنار جوانان و نوجوانان فعالیت دارند سپاسگزاریم و مردم باید نسبت به خانه های خداوند توجه داشته باشند و مسائل عمرانی و فرهنگی بیش تر از این‌ها باشد.

خطیلب جمعه لالی افزود: فعالیت موکب اربعین شهرستان آغاز شده و باید از زوار پذیرایی شود و از شهردار محترم که در تهیه مصالح موکب همکاری کرده تشکر می‌کنم و مردم هم باید کمک کنند چرا که این موکب یا مسجد ساخته می‌شود و باید همه در آن نقش داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها