امام جمعه زرین‌دشت:

رکن اصلی اقتدار و پیشرفت کشور امنیت است

حجت‌الاسلام «دروندپور» گفت: امنیت رکن اصلی برای پیشرفت و اقتدار کشور است و حادثه حرم مطهر شاهچراغ هم یکی از این مسائل است.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ - 18August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «غلامرضا دروندپور» امام جمعه شهر زرین‌دشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر امنیت را به منزله زیرساخت برای پیشرفت در همه عرصه ها دانست و اظهار داشت: امنیت رکن اصلی برای پیشرفت و اقتدار کشور است و حادثه حرم مطهر شاهچراغ هم یکی از این مسائل است.

امام جمعه زرین دشت ضمن تسلیت و محکوم کردم حادثه تروریستی اخیر حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: از ایران قوی هراس داشته باشند.

 حجت الاسلام دروند پور اذعان کرد: شاید دشمنان قسم خورده ما بتوانند با جمهوریت و اسلامیت کنار بیایند و جمهوری اسلامی را بپذیرنند اما با جمهوری اسلامی مقتدر و قوی کنار نمی آیند.

او از دیگر مبانی قوت و قدرت ایران را احیای هویت ایرانی با دو مولفه دینی و ملی دانست و بیان کرد: دشمنان  با ورود به جنگ نرم و نشانه رفتن آداب و رسوم و همچنین تغییر پوشش ایران به دنبال از بین بردن سنتهای ایرانیان و قالب کردن فرهنگ ولنگار خود در جامعه ایرانی هستند.

 خطیب جمعه زرین دشت، یکی دیگر از نقاط مبانی قدرت ایران را کار و مجاهدت در همه عرصه های علمی ، اجتماعی ، فرهنگی، داخلی و بین المللی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به ایران الگو و نمونه منطبق به الگوی اسلامی باید مسئولین به عنوان کسانی که در راس  دولت قرار دارند تا پایین ترین افراد با دغدعه مندی بیشتر به دنبال  کار، تلاش  و خدمت به مردم باشند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت  در ادامه امنیت را به منزله زیرساخت برای پیشرفت در همه عرصه ها دانست و اضافه کرد: امنیت رکن اصلی برای پیشرفت و اقتدار کشور است و حادثه حرم مطهر شاهچراغ هم یکی از این مسائل است.

وی یادآور شد: اغتشاشات پاییز سال گذشته که یک کار تشکیلاتی بزرگ برای ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی بود نشان داد که دشمنان  ما با درگیر کردن، کاسبان، معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه به دنبال تجزیه ایران بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار