معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

اربعین تجلی قدرت نرم تشیع است

«سلگی» با بیان اینکه اربعین تجلی قدرت نرم تشیع است، گفت: اربعین، روح، بلندگو و تریبون عاشوراست.
کد خبر: ۶۱۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ - 18August 2023

اربعین تجلی قدرت نرم تشیع استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در مراسم بدرقه خادمان و کامیون‌های حامل نذورات مردم شهرستان نکا به اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین، روح عاشوراست، بلندگو و تریبون عاشوراست، یادمان و یادآور عاشوراست، پیام حضرت زینب در اربعین به سرمنزل خویش رسید و در تاریخ ثبت شد.

سلگی افزود: قیام‌های بزرگ توابین و مختار بعد از اربعین به اوج رسید. اربعین تجلی قدرت نرم تشیع است.

وی ادامه داد: اربعین ثمره غلبه خون بر شمشیر است. مغناطیسی است که همه آزادگان و احرار را فرا می‌خواند. آنچه اربعین را در تاریخ ثبت کرد سخنرانی‌های رسواگرایانه حضرت زینب (س) است آن هم نه در مدینه بلکه در ظلمانی‌ترین کانون یزیدیان یعنی کوفه و شام که توانست فانوس حق را برای گمراهان مسیر حق به اهتزاز درآورد.

وی گفت: پیام حضور میلیون‌ها ایرانی در پیاده روی اربعین به کسانی که خواستند سبب انقطاع ارتباط قلبی ایرانیان با اباعبدالله شوند این است که هویت عاشورایی ما قابل گسست نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: امسال با طراحی استاندار مازندران تلاش کردیم علاوه بر کمک‌های لجستیکی، از قدرت فرهنگی و معنوی اربعین برای زدودن زنگار‌های دنیوی و تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، در یک اقدام آفندی، عطر و شمیم اباعبدالله را با بدرقه کاروان‌ها به کوی و برزن بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار