در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: حیات معنوی نسل‌های مختلف را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دنبال می‌کنیم

سردار «مطهری» گفت: حیات معنوی نسل‌های مختلف و آحاد جامعه را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان با جدیت دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 19August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس سمنان امروز (شنبه) در دیدار با «محمدرضا باقری» رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان ‌اظهار داشت: حیات معنوی نسل‌های مختلف و آحاد جامعه را در موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی گفت: حفظ آثار دفاع مقدس، در حد قابل قبولی در سطح استان انجام شده که البته هنوز هم کار‌هایی در این بخش باقی مانده که در دست پیگیری است.

این مسئول با بیان تشریح سه میدان بزرگ فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس در سطح استان افزود: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، توجه ویژه به یادمان‌های شهدای گمنام در ۶۱ نقطه استان و مردمی سازی محافل و برنامه‌های دفاع مقدسی سه محور مهم و اساسی حوزه دفاع مقدس در سطح استان است.

سردار مطهری گفت: با همکاری مدیران و مسئولان دستگاه‌ها، کار‌های جذاب برای کارکنان و خانواده‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم تا علاوه بر ادارات، رنگ و بوی جهاد و شهادت در خانه‌ها نیز ساری و جاری شود.

«محمدرضا باقری» رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز با قدردانی از اهتمام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از آمادگی خود و همکارانش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار