در بازدید از دانشگاه شهید ستاری؛

فرمانده نهاجا: تحقق «نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی» با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان‌پذیر است

امیر سرتیپ واحدی گفت: تحقق نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان‌پذیر است و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی و توسعه دانش نیروی هوایی ارتش اهمیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۶۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 19August 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مراکز و مجموعه‌های کارگاهی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: ارتباط و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی نیروی هوایی اهمیت ویژه‌ای دارد و مؤلفه مهمی در توسعه دانش نیروی خوش‌نام هوایی به شمار می‌رود.

امیر واحدی افزود: در بیشتر مجموعه‌های توسعه‌یافته، بالندگی علمی در دانشگاه‌ها حاصل همکاری نزدیک آن‌ها با صنایع و توسعه صنعتی در فضای رقابتی است که این امر ناشی از داشتن ارتباط هدفمند و تقاضا محور صنایع با دانشگاه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند تأثیر تعیین‌کننده‌ای در رسیدن نیروی هوایی به یک نیروی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط به شکل مناسب برقرار شود، می‌تواند تأثیر بنیادی بر جای بگذارد و تجربه کشور‌های توسعه‌یافته و صنعتی به ما نشان می‌دهد که بدون وجود این همکاری، رشد و توسعه علم و فناوری غیر ممکن و حداقل بسیار دشوار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار