مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

جشنواره «بصیرت مجازی» در البرز، برگزار می‌شود

«جابری انصاری» با اشاره به اهمیت ضرورت تجهیز به سلاح بصیرت و آگاهی جهت حضور و فعالیت در فضای مجازی گفت: جشنواره «بصیرت مجازی» در البرز، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 19August 2023

جشنواره «بصیرت مجازی» در البرز، برگزار می‌شود / حضور و فعالیت مستلزم کسب بصیرت و آگاهی استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: جشنواره استانی «بصیرت مجازی» با هدف جهاد تبیین در رسانه و فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای و آگاهی‌های مجازی، مقابله با آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی و همچنین تولید آثار محتوایی هم راستا با موضوع‌های جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره «بصیرت مجازی» با موضوع‌های جهاد تبیین در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه؛ شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، مصرف رسانه‌ای در فضای مجازی بین کاربران ایرانی، سواد رسانه‌ای و مقابله با ترویج شایعات در فضای مجازی، معرفت دینی و ملی در حوزه حجاب و عفاف، بصیرت سیاسی و دشمن شناسی؛ راه‌های منطقی ابراز عقیده در جامعه، احساسات، سیاست و رسانه، لشگر سایبری، موانع و راهکار‌ها برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ با ارسال آثار خود در بخش‌های گزارش، مقاله و یادداشت، عکس‌های رسانه ای؛ موشن گرافی، نماهنگ (تیزر و کلیپ)؛ طراحی و تصاویر گرافیکی در این جشنواره شرکت کنند.

جابری انصاری افزود: آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت داده شوند که در بازه زمانی ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ تولید و در رسانه‌های خبری و فضای مجازی استان منتشر شوند و در نهایت برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست آثار تولیدی خود را همراه با فرم درخواست شرکت در جشنواره به صورت مکتوب یا سی دی به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار