هلاکت ۲ صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی نابلس

۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۶۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 19August 2023

هلاکت ۲ صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی در حواره واقع در جنوب نابلس، دو شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب گلوله یک مبارز فلسطینی به هلاکت رسیدند.

وبگاه عبری زبان واللا به نقل از یکی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیات تیراندازی بسیار دقیق بوده و مشخص نیست که مجری عملیات از خودرو پیاده شده و اقدام به تیراندازی کرده یا این‌که از داخل خودروی خود عملیات تیراندازی را به انجام رسانده است.

وبگاه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد که این عملیات مقاومتی در نزدیکی یک کارواش از سوی یک خودروی گذری صورت گرفته و تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال خودرو مجری عملیات هستند.

«امیر بوخبوط» خبرنگار نظامی واللا به نقل از مسئولان نظامی صهیونیست اعلام کرد که این عملیات مقاومتی به صورت بسیار دقیقی انجام گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که عملیات حواره، یک عملیات برنامه‌ریزی شده بود و از مسافت بسیار نزدیک انجام شده و مجریان عملیات ناپدید شدند.

شبکه عبری‌زبان «کان» اعلام کرد که عملیات تیراندازی در حواره توسط دو فلسطینی انجام شده که یکی راننده بوده و دیگری اقدام به شلیک کرده و نیرو‌های ارتش و شاباک هم اکنون در تعقیب خودروی آن‌ها هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار