نماینده مردم بروجرد در مجلس خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی نصب برج نوری در نقاط حادثه خیز بروجرد

عباس گودرزی از آغاز عملیات اجرایی نصب برج نوری در نقاط حادثه خیز شهرستان خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای خرید و نصب ۴ دستگاه برج نوری در مسیرهای روستایی شهرستان بروجرد با هدف کاهش احتمال تصادفات جاده‌ای و افزایش امنیت این نقاط تامین و به زودی عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 19August 2023

آغاز عملیات اجرایی نصب برج نوری در نقاط حادثه خیز بروجرد

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد در مجلس  امروز ( شنبه)در جمع خبرنگاران، اظهار  داشت: عملیات اجرایی نصب برج نوری در نقاط حادثه خیز ورودی روستای رضا آباد و سه راهی نهاوند آغاز شده است.

وی  افزود: همچنین به زودی در ورودی روستای اسد خانی(مطالبه روستاهای مسیر اسدخانی _ درب آستانه) و ورودی روستای جعفرآباد برج نوری نصب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر از طریق سازمان راهداری کشور و جلسه تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۱ با رئیس سازمان راهداری کشور به اتفاق مدیرکل راهداری لرستان، اعتبار لازم برای خرید و نصب ۴ دستگاه برج نوری در مسیرهای روستایی شهرستان بروجرد با هدف کاهش احتمال تصادفات جاده‌ای و افزایش امنیت این نقاط تامین و به زودی عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: پیرو مصوبات جلسه با توانیر کشور و تخصیص ۸ میلیارد تومان اعتبار از سرفصل ملی جهت روشنایی معابر و پیگیری‌های مستمر بعدی، پروژه روشنایی خیابان اصلی اشترینان و بلوار امام خمینی ره بروجرد به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز روشنایی کامل بازار تاریخی بروجرد و خیابان های اطراف انجام و این طرح در مراحل بعد در مسکن مهر و ‌سایر معابر تعریف شده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار