رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه:

یکی از رسالت های مهم دانشگاه آزاد زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است

«ولیلو» گفت: یکی از رسالت های مهم دانشگاه آزاد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج معارف دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ - 19August 2023

یکی از رسالت های مهم دانشگاه آزاد زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمد رضا ولیلو» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه امروز(شنبه) در مراسم افتتاحیه دومین دوره توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، که با حضور جمعی از اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کردستان و کرمانشاه در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه فرهنگ عاشورا است. امروز با برگزاری این دوره سعی کردیم یکی از رسالت های مهم این دانشگاه را که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج معارف دفاع مقدس است در حد توان انجام دهیم.

ولیلو افزود: رسالت ما در بحث تدریس دفاع مقدس این است که اگر در بروزرسانی اساتید دفاع مقدس و توان افزایی در جذب دانشجویان به خوبی عمل کنیم مطمئنا در انتقال ارزش ها و معارف دفاع مقدس به نسل های آینده موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام «بیگی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: دشمن با راه اندازی 8 سال جنگ تحملی در سدد بود تا نور انقلاب را در دلهای ملت ایران خاموش کند.

وی گفت: درحالی که مردم ایران پای اصول و آرمان های خود که شهدا و ولایت بود ایستادند و با مقاومت خود جوانانی همچون شهید حججی ها را پرورش دادند.

وی بر ضرورت الگوسازی مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امروز اساتید دفاع مقدس باید بر این سیره شهدا که سیره ایستادگی و ولایی بودن بود بیشتر تاکید داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار