معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار فارس:

مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) وضعیت رضایت‌بخشی دارند

«قزل سفلی» گفت: مجروحان حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حال عمومی‌شان خوب است اما همچنان در بیمارستان بستری هستند.
کد خبر: ۶۱۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 20August 2023

مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) وضعیت رضایت‌بخشی دارندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل سفلی» معاون امنیتی سیاسی اجتماعی استاندار فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ با بیان اینکه دو مجروح حادثه به بخش منتقل شده و یک نفر همچنان در آی‌سی‌یو است، اظهار داشت: عیسی قدرتی یکی از مصدومان این حادثه تروریستی است که از ناحیه پا مجروح شده و هم‌اکنون در بخش عمومی تحت مراقبت است.

وی افزود: البته امین زارعی از جمله نیروهای امنیتی حرم نیز که از ناحیه صورت تیر خورده بود به تازگی به بخش عمومی منتقل شده و حال او نیز رضایت بخش است.

قزل سفلی افزود: مریم دادی مجروح سومی است که از ناحیه قفسه سینه مجروح شده و همچنان در آی‌سی‌یو بستری است این در حالی است که روند درمان او به زمان بیشتری نیاز داشته و روند درمان این مصدوم نیز رضایت‌بخش است.

معاون استاندار فارس گفت: سایر مجروحین از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

عصر روز یکشنبه 22 مرداد یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود و در ادامه با تیراندازی به سوی خادمان و زایران و نیروهای امنیتی باعث شهادت دو نفر از هموطنانمان و مصدوم و مجروح شدن 6 تن دیگر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار