رئیس سازمان بسیج سازندگی:

بسیج ظرفیتی متعلق به نظام و کشور است

سردار نعمان غلامی گفت: بسیج سازندگی و مجموعه بسیج ظرفیتی متعلق به نظام و کشور است و در مقاطع مختلف از این ظرفیت برای رفع مشکلات استفاده خوبی شده است.
کد خبر: ۶۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ - 06December 2015

بسیج ظرفیتی متعلق به نظام و کشور است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار نعمان غلامی شامگاه شنبه(14 آذر) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل دفتر استاندار کرمان گفت:نظام گامهای بلندی برای رفع مشکلات برداشته است و بسیج آمادگی خود را به عنوان سرباز نظام اعلام کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت:بسیج سازندگی و مجموعه بسیج ظرفیتی متعلق به نظام و کشور است و در مقاطع مختلف از این ظرفیت برای رفع مشکلات استفاده خوبی شده است.

وی بیان داشت: در این دوره نیز نظام، گامهای بلندی برای رفع مشکلات برداشته است و بسیج آمادگی خود را به عنوان سرباز نظام اعلام کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به وجود تحریمها و جنگ اقتصادی عنوان کرد:  بسیج سرباز نظام است و برای کمک به پیشرفت نظام آمادگی داریم.

غلامی با یادآوری این موضوع که نیاز به نظر استاندار در راستای  هماهنگی برای حضور گروههای جهادی است، افزود: توانستهایم از کمک فرمانداران برای هماهنگی گروههای جهادی استفاده کنیم و بتوانیم سطح فعالیتها را ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: بسیج در راستای تهدیدات نظام و در بحث کمک به اقتصاد مقاومتی از سال 92 ورود داشته است و با هماهنگی دستگاههای نظام ، در این زمینه به دنبال این هستیم که با تعامل، هماهنگی و ارتباط نزدیک با دستگاهها الگوهای ایجاد اشتغال را ارائه کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: تاکنون تسهیلات زیادی برای اشتغال ارائه شده، اما این تسهیلات به اشتغال پایدار منجر نشده است.

غلامی افزود: دنبال این هستیم، افرادی که اهلیت و استعداد ایجاد شغل دارند را مورد حمایت قرار دهیم و این اشتغال را به عنوان الگو مطرح کنیم تا به صورت اتوماتیکوار منتشر شود.

وی اظهار داشت: طی سال جاری یک هزار و 700 واحد کوچک اشتغال با 35 میلیارد تومان را برای استان کرمان هدفگذاری کردهایم.

وی خطاب به استاندار کرمان گفت: در استان کرمان برای هر برنامهای که میدانید، بسیج میتواند ورود کند را اعلام کنید، زیرا رویکرد ما انجام کارهای با کیفیت است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز داشت: بسیج همچنین برای اجرای طرح شناسنامهدار کردن اراضی آمادگی دارد، زیرا برای جمعآوری اطلاعات میدانی نیازمند نیرو هستیم.

غلامی افزود:  بهدنبال کار جناحی و سیاسی نیستیم، به دنبال آبادانی و عمرانی کشورهستیم .

وی در پایان با بیان اینکه منابع خوبی برای مناطق محروم پیشبینی شده است، عنوان کرد: با رویکرد استاندار کرمان میتوان به صورت متمرکز برای توسعه و پیشرفت حرکت کرد و پیش رفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار