پیام تسلیت فرمانده قرارگاه ارشد نزاجا در جنوب غرب بابت درگذشت مادر شهید هاشمی

سرتیپ ستاد امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد نزاجا در جنوب غرب امروز با صدور پیامی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰ - 20August 2023

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه ارشد نزاجا در جنوب غرب بابت درگذشت مادر شهید هاشمیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ ستاد امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد نزاجا در جنوب غرب امروز با صدور پیامی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طاغوت یغماگر،‌ قامت خم ننموده و آتش به اختیار پرچم مقاومت و هیهات منا الذله را برافراشته و با توکل، ایمان و تعالیم اهل بیت (ع) ایستادگی راسخ نموده‌اند.

در این میان، کم نبودند مادران و همسران مکرم شهدایی که با تاسی و الگو گرفتن از بانوی ایثار و استقامت، حضرت زینب کبری (س) با صبوری و عزت نفس خود صحنه‌های بی‌بدیل را در پهنه ایران اسلامی خلق نمودند.

درود و رحمت خداوند بر حاجیه «زکیه اهوازیان» که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه‌سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز شهید گرانقدر سردار «علی هاشمی» از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای این مرحومه در کنار فرزند شهیدش خواهان بوده و به بازماندگان گرامی این مادر دلسوخته، صبر جزیل را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار