برگزاری یکصدو بیستمین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز

یکصدو بیستمین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 20August 2023

‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، یکصد و بیستمین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ‌امروز در دفتر سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد و در آن مصوباتی به تصویب رسید.

در این نشست پس از تبادل نظر و هم اندیشی مقرر شد هیجدهمین همایش اساتید درس دفاع مقدس استان البرز با عنوان آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس در تاریخ پنج شنبه ششم مهرماه سال جاری برگزار شود.

همچنین در این جلسه بر تشکیل نشست هم اندیشی مشترک با مدیران و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز به ویژه دانشگاه علمی کاربردی استان البرز (رئیس، معاونان و روسای مراکز آموزشی) در نیمه دوم سال جاری تاکید شد و مقرر شد جهت بهبود کیفیت تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز علمی- دانشگاهی استان البرز برنامه ریزی جامعی انجام شود.

در این جلسه همچنین بر فراهم کردن بستر بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های موشکی جهت اساتید و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز تاکید شد و در عین حال مقرر شد کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای جهت تمامی پرسنل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز برگزار شود.

یکصدو بیستمین کمیسیون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها