مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد؛

پاداش ۸۲ میلیارد ریالی به مشترکان برق خانگی

«لهونیان» در بخش خانگی هر مشترکی نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش دهد، مشمول پاداش می‌شود که تاثیرگذار و رشد مصرف برق در این بخش فقط هفت دهم درصد بود؛ ضمن اینکه تاکنون ۸۲ میلیارد ریال پاداش در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۱۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 20August 2023

پاداش ۸۲ میلیارد ریالی به مشترکان بخش خانگیبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «هیوا لهونیان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در سومین کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق در سنندج اظهار داشت: بخش عمده‌ای از زمان پیک مصرف برق را سپری کردیم و امیدواریم بخش باقیمانده را با کمترین تنش طی کنیم.

وی با اشاره به انعقاد ۱۰ هزار و ۵۰ تفاهم نامه با بخش کشاورزی برای مدیریت بار، ادامه داد: در حوزه کشاورزی هوشمندسازی شبکه برق انجام و به صورت نقطه ای و موردی برنامه مدیریت بار اجرا شد که عملکرد موفقیت آمیزی داشتیم.

وی یادآور شد: در بخش صنعت هم هزار و ۵۲۲ تفاهم نامه نامه منعقد شد و برق صنایع حساس مانند طلای زرکوه قطع نشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان استفاده از مولدهای دستگاه‌های مختلف در زمان اوج بار را سیاست دیگر وزارت نیرو اعلام کرد و گفت: ظرفیت استفاده از مولدها در استان ۱۰۰ مگاوات است که کمتر از پنج درصد آن محقق شد.

لهونیان با اشاره به عقد هزار و ۶۱۶ تفاهم نامه در بخش اداری، ادامه داد: مقرر شد ادارات مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ساعات اداری ۳۰ درصد و غیراداری ۶۰ درصد کاهش دهند که نسبتا خوب بود.

وی یادآور شد: در بخش خانگی هم اعلام شد هر مشترکی نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش دهد، مشمول پاداش می شود که تاثیرگذار و رشد مصرف برق در این بخش فقط هفت دهم درصد بود؛ ضمن اینکه تاکنون ۸۲ میلیارد ریال پاداش در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان عنوان کرد: تاکنون ۲۰۲ هزار و ۵۵۹ قبض مشترکان خانگی مشمول پاداش شده اند که ۱۱ هزار قبض آن رایگان بود.

لهونیان افزود: در بخش عمومی و اداری مصرف برق ۲.۸ درصد و صنعت ۱۵.۷ درصد افزایش داشت، در حالیکه در بخش کشاورزی ۱۲ درصد کاهش داشتیم.

در حال حاضر ۷۲۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، صنعتی، اداری و عمومی از خدمات شرکت برق کردستان بهره مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار