در مراسم خاکسپاری مادر شهید هاشمی عنوان شد؛

استاندار خوزستان: مردم همیشه قدردان شهدا و رزمندگان هستند

حسینی‌محراب با قدردانی از حضور مردم خوزستان در مراسم خاکسپاری مادر شهید هاشمی گفت: مردم قدرشناس استان خوزستان امروز با حضور باشکوه خود در این مراسم نشان دادند هیچگاه شهدا، رزمندگان و افرادی که از این کشور دفاع کردند را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 20August 2023

استاندار خوزستان: مردم ثابت کردند همیشه قدردان شهدا و رزمندگان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مادر سردار شهید «علی هاشمی» با قدردانی از حضور مردم خوزستان در این مراسم اظهار داشت: مردم قدرشناس استان خوزستان امروز با حضور باشکوه خود در این مراسم نشان دادند هیچگاه شهدا، رزمندگان و افرادی که از این کشور دفاع کردند را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: امروز با از دست دادن مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی»، ضایعه بزرگی نصیب استان شد. خانه مادر شهید هاشمی همیشه پاتوق رزمنده‌ها و بچه مسجدی و مذهبی‌ها بود و هر کسی از هر جای کشور به اینجا می‌آمد، یک نقطه امید به اسم خانه مادر شهید «علی هاشمی» داشت.

حسینی‌محراب ادامه داد: امیدوارم فرزندان این مادر، خانه‌اش را روشن و پرنور نگه دارند و این آمد و رفت بچه مذهبی‌ها و رزمنده‌ها همچنان صورت بگیرد. این بیت، بیت نور است.

استاندار خوزستان گفت: «علی هاشمی» در این دنیا به عنوان یک جوان عرب که حماسه‌های بزرگی را خلق کرد، بسیار مورد عزت قرار گرفت. این مادر سال‌ها صبر کرد تا اینکه در نهایت تکه‌هایی از بدن فرزندش پیدا شد و آرامش به خانه‌اش برگشت و باعث افتخار ما نیز شد.

حاجیه «زکیه اهوازیان» مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی» معروف به سردار هور و از همرزمان شهید حاج «قاسم سلیمانی»، به علت بیماری و کهولت سن روز شنبه ۲۸ مردادماه دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک مادر سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» با بدرقه خانواده و بستگان در قطعه ۲ گلزار شهدای اهواز و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار