معاون کمیته امداد امام خمینی استان سمنان:

کمیته امداد امام خمینی استان سمنان ۱۳۰۰ شغل ایجاد کرد

«سیادتی» گفت: یک هزار و ۳۲۸ شغل توسط کمیته امداد امام خمینی در استان ایجاد شده و ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف دو اولویت کمیته امداد امام خمینی است.
کد خبر: ۶۱۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 20August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا سیادتی» معاون کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در حاشیه جلسه کمیته اشتغال استان سمنان و در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان  تعهد اشتغال کمیته امداد را در سال جاری ۲ هزار و ۷۳۲ شغل اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان تعهد سهم کمیته امداد امام خمینی از ایجاد اشتغال دستگاه‌های دولتی در سال جاری و در سراسر استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون که هنوز نیمی از سال هم نگذشته ۴۹ درصد از این میزان تعهد از سوی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان عملی شده است، افزود: یک هزار و ۳۲۸ شغل توسط کمیته امداد تاکنون ایجاد شده است.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف دو هدف اصلی این نهاد در تأمین شغل مورد نیاز نیازمندان است، ابراز داشت: استعداد سنجی و فراگیری مهارت‌های شغلی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای در زمره اقدامات کمیته امداد برای ایجاد شغل برای مددجویان است.

سیادتی از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان نیز خبر داد و گفت: نظارت بر اجرای و همچنین پایش و نظارت‌های سه تا پنج‌ ساله باهدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجادشده در دستور کار کمیته امداد امام خمینی قرار دارد تا مددجویان بعد از تسهیلات رها نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار