مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «سربیشه» معرفی شد

حجت‌الاسلام «سید حسین کاظمی» امام جمعه سربیشه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان منصوب شد.
کد خبر: ۶۱۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 20August 2023

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «سربیشه» معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «سربیشه» امروز معرفی شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگی عمومی و رونمایی از پوستر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به میزبانی شهرستان سربیشه، اظهار داشت: ثبت خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا در حقیقت حضور در جنگ روایت‌ها است.

وی بیان داشت: اگر ما به این امر توجه نداشته باشیم، دشمن آنچه را که خودش می‌خواهد برای ما روایت می‌کند و گنجینه‌هایی که در سینه رزمندگان دوران دفاع مقدس است باید بازگو و به نسل جدید انتقال داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انجام کارهای فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، افزود: ارزش‌های بالایی در جامعه وجود دارد که برای این ارزش‌ها شهدا خون خود را داده‌اند که باید همه برای حفظ آن تلاش کنند.

سرهنگ فلاحی به جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت به میزبانی شهرستان سربیشه اشاره کرد و گفت: هدف از جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، استقاده از تخصص و ذائقه هنری نسل جوان و اعتماد به جوانان است که این موضوع اهمیت زیادی در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشت و باید همه این مهم را ارزشمند بدانند و برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: تأثیرگذارترین زبان، زبان هنر است که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این موضوع را در برنامه‌های متعدد مد نظر قرار داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: باید بانک اطلاعات رزمندگان دفاع مقدس هر شهرستان احصا شود و نویسندگان خاطرات هرک از رزمندگان را کتاب کنند.

در پایان این جلسه با حکم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سربیشه منصوب و حجت‌الاسلام «سید حسین کاظمی» امام جمعه سربیشه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار