تسلیت سردار «مرادحاجتی» در پی شهادت مامور فراجا در مسجدسلیمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی شهادت پلیس فراجا ستوان سوم «سعید پویان» در مسجدسلیمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 20August 2023

تسلیت سردار «مرادحاجتی» در پی شهادت مامور فراجا در مسجدسلیمانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت پلیس فراجا ستوان سوم «سعید پویان» در مسجدسلیمان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار مرادحاجتی آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت ستوان سوم «سعید پویان» که با ایثار و فداکاری، جان خویش را در جهت برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش جامعه فدا نمود و در درگیری با سارق مسلح به فیض شهادت نائل آمد، موجب تاسف و تالم گردید.

ایثار و از خود گذشتگی نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها به خصوص نیروهای پلیس که همواره برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

اینجانب شهادت این مدافع حریم امنیت وطن را به محضر فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، کارکنان خدوم مجموعه انتظامی استان، مردم شریف استان خوزستان بویژه مردم ولایی مسجدسلیمان و خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والا مقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

 ستوان سوم شهید «سعید پویان» روز گذشته در درگیری با سارق مسلح در مسجدسلیمان به فیض شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار