خودزنی صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری

نظامیان صهیونیست که از روز گذشته همچنان به دنبال مجریان عملیات «حواره» در شمال کرانه باختری هستند، پس از مشکوک شدن به چند شهرک‌نشین، آن‌ها را به اشتباه هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۱۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 20August 2023

خودزنی صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه)، یک شهرک‌نشین را به‌اشتباه در شمال کرانه باختری هدف قرار داد.

ارتش در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر) منتشر شد، اعلام کرد نیرو‌های این رژیم صبح امروز به سرعت به منطقه‌ای که تعدادی فرد نقابدار در نزدیکی شهرک «معالیه لیفونا» در جنوب نابلس در آن حضور داشتند، رفتند.

در ادامه همچنین آمد نیرو‌های این رژیم بعد از تعقیب و گریز افراد نقابدار به سمت آن‌ها تیراندازی کردند به نحوی که یکی از آن‌ها مجروح شد.

ارتش رژیم صهیونیستی سپس اذعان کرد که افراد مظنون نقابدار تعدادی شهرک‌نشین بوده‌اند و فرد مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز در حالی به شهرک‌نشینان مشکوک شد و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که از روز گذشته همچنان به دنبال عاملان عملیات حواره در شمال کرانه باختری است.

روز گذشته، چند فلسطینی در اقدامی توانستند دو شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه حواره واقع در شمال کرانه باختری به هلاکت برسانند و محل را ترک کنند.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته در بیانیه‌ای این عملیات را تبریک گفت و اعلام کرد: «این عملیات ثمره وعده‌های ثابت و پیوسته مقاومت در دفاع از مردم فلسطین، پاسخ به جنایت‌های اشغالگران و پاسداری از مسجد الاقصی در برابر خطر تقسیم مسجد و یهودی‌سازی است».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها