رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبر داد؛

دستگیری سارقان مسلح در ساری

سرهنگ «قیصری» از دستگیری دو سارق مسلح با ۱۰ فقره سرقت و کشف اسلحه غیرمجاز و اموال سرقتی در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 20August 2023

دستگیری سارقان مسلح در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی قیصری» رئیس پلیس آگاهی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع و اعلام سرقت تعدادی اماکن و منزل، موضوع با همکاری سایر واحد‌های انتظامی پیگیری و در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های میدانی و اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان ساری، متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، این سارقان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: در تحقیقات اطلاعاتی پلیسی بعمل آمده، تاکنون متهمان به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف که برخی از اموال مسروقه بهمراه یک قبضه سلاح از متهمان نیز کشف شد.

سرهنگ قیصری، افزود: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده به بزه و سرقت‌های انتسابی اعتراف که پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

وی بیان داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و مجازی معتبر منعکس می‌شود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ جهت بررسی کارشناسی به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار