نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برنامه «فصل شیدایی» دارای برکت فرهنگی و اجتماعی برای استان همدان است

حجت الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی دارای برکت فرهنگی و اجتماعی برای استان است، گفت: کنگره ملی هشت هزار شهید استان شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۶۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 21August 2023

برنامه «فصل شیدایی» دارای برکت فرهنگی و اجتماعی برای استان همدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در بازدید از اجرای نمایش «فصل شیدایی» اظهار داشت: اقدامات عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایش و کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی برنامه‌ای بسیار جذاب و به یاد ماندنی بود که مناسب اقشار مختلف جامعه است، افزود: این نمایش آنچه نیاز است تا جامعه و به‌خصوص نسل جوان از تاریخ و مقابله جریان حق با باطل بداند را با هنرنمایی به نمایش گذشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم همدان از این برنامه می‌توان برای تمدید مدت زمان اجرای آن برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه فصل شیدایی برای همه کسانی که شاید اطلاعات کمتری نسبت به مسائل تاریخی دارند مناسب است، گفت: در کنار داستان و نمایش، باید از هنرمندان و روایتگری خوبی که انجام می‌شود تا با نمایش ارتباط برقرار کنند نیز تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی دارای برکت فرهنگی و اجتماعی برای استان است، متذکر شد: کنگره ملی هشت هزار شهید استان شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار