امام جمعه قصرشیرین:

امروز حرکت اربعین بین المللی شده و این افتخار بزرگی است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: امروز حرکت اربعین بین المللی شده و این افتخار بزرگی است و این‌ها همه به برکت اسلام و قرآن است و سال گذشته همه پیروان مذاهب اسلامی در قصرشیرین پای کار آمدند و امسال نیز پای کار هستند.
کد خبر: ۶۱۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 21August 2023

امروز حرکت اربعین بین المللی شده و این افتخار بزرگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین شامگاه (یکشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی برپایی مواکب مردمی در اربعین حسینی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز همه نسبت به موضوع اربعین احساس مسئولیت می کنند و دغدغه دارند تا میزبانانی شایسته برای زوار باشند.

حجت الاسلام صالحی افزود: امروز حرکت اربعین بین المللی شده و این افتخار بزرگی است و این‌ها همه به برکت اسلام و قرآن است و سال گذشته همه پیروان مذاهب اسلامی در قصرشیرین پای کار آمدند و امسال نیز پای کار هستند.

وی بیان داشت: حرکت اربعین بازتاب بین المللی دارد و همه باید با تمام توان در راستای پذیرایی شایسته از زائران تلاش کنیم و مردم قصرشیرین نیز همچون سنوات گذشته پای کار هستند.

این مسئول افزود: کارهای ماندگاری از جمله توسعه زیرساخت ها و جاده برکت در شهرستان انجام گرفته که همه این ها به برکت اربعین و خیر و برکت وارد شهرستان شده است.

پذیرایی سپاه از زائران اربعین با ظرفیت اسکان بیش از سه هزار نفر در روز

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز از آمادگی موکب بزرگ سید الشهدا (ع) سپاه برای پذیرایی از زائران با ظرفیت اسکان بیش از سه هزار نفر خبر داد و گفت: در این موکب امکانات رفاهی و بهداشتی وجود دارد و از زائران با پخت غذای گرم نیز پذیرایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» حضور زوار را در شهرستان مایه خیر و برکت دانست و افزود: ما باید موکب های مردمی و ستاد مردمی را تقویت کنیم و یک رابط داشته باشند با مسوولان که بتوانند در مواقع مورد نیاز از توان این مجموعه استفاده کنند.

مردم اهل سنت نیز همچون گذشته برای پذیرایی و خدمات رسانی از زوار آماده هستند

ماموستا مُلا «عادل غلامی» امام جماعت اهل سنت قصرشیرین نیز در این جلسه امام حسین (ع) و وجود زوار را برای شهرستان قصرشیرین مایه خیر و برکت عنوان کرد و گفت: مردم اهل سنت نیز همچون گذشته برای پذیرایی و خدمات رسانی از زوار آماده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار