در صد و هفدهمین جلسه ستاد اربعین حسینی مطرح شد؛

رئیس ستاد اربعین حسینی: زائران به نیابت از شهدا در حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حضور پیدا کنند

میراحمدی گفت: زائرین امام حسین (ع) به نیابت و نیت همه شهدا به ویژه شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم قدم در حماسه بزرگ اربعین حسینی بگذارند.
کد خبر: ۶۱۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 21August 2023

رئیس ستاد اربعین حسینی: زائران به نیابت از شهدا در حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حضور پیدا کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مجید میراحمدی» رییس ستاد اربعین حسینی در صد و هفدهمین جلسه ستاد اربعین که صبح امروز (دوشنبه) در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه کاری که با نام و یاد شهدا آغاز شود حتما عنایت شهیدان و حضرت ولی‌عصر (عج) را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: زائرین امام حسین (ع) به نیابت و نیت همه شهدا به ویژه شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم قدم در حماسه بزرگ بگذارند.

میراحمدی گفت: ان‌شاءالله این حرکت بزرگ فرهنگی بتواند گوشه‌ای از قدرشناسی و توجه به مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و جانفشانی این عزیزان را رقم بزند.

وی درباره انتقال زائرین از حسینیه به بغداد، اظهار داشت: ابلاغ کردیم که ۵۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شود. کاپوتاژ خودرو از ابتدای ماه صفر ممنوع شده است.

میراحمدی اضافه کرد: البته این مساله ما نیست و طرف عراقی اجازه نمی‌دهد که این اتفاق بیفتد. این در صورتی است که وزیر کشور بسیار مایل بود امکان کاپوتاژ وجود داشته باشد.

وی دلایل عراق را برای ممنوعیت کاپوتاژ، موجه عنوان کرد و گفت: ظرفیت راه‌های عراق امکان چنین چیزی را به ما نمی‌دهد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین از سفر احمد وحیدی وزیر کشور به عراق خبر داد و گفت: این سفر فردا به دعوت وزیر کشور عراق انجام می‌شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار