مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان تاکید کرد؛

کیفی‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های دفاع مقدس در سمنان

«مطهری» گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های دفاع مقدس باید کیفی‌سازی شود تا اثرگذاری آن بین نسل جوان ملموس‌تر شود.
کد خبر: ۶۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 21August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار  با  «سعیده همتی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان و «کبری اعرابی» مسئول بسج جامعه زنان استان با اشاره به سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی در رابطه با زن و خانواده و همچنین آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این دو بخش تقویت می‌شود.

وی با تاکید بر کیفی سازی برنامه های دفاع مقدس گفت: برنامه‌ها و فعالیت های دفاع مقدس باید کیفی‌سازی شود تا اثرگذاری آن بین نسل جوان  ملموس‌تر شود.

سردار مطهری با بیان اینکه هرگز نباید از نقش بنیادی و اساسی بانوان در دوران دفاع مقدس غفلت کرد، افزود: بانوان در تحقق یافتن دفاع مقدس نقش موثری داشتند و حماسه حضور بانوان در دفاع مقدس باید برای نسل جوان و به ویژه دختران ایران اسلامی تبیین و تشریح شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان  در ادامه ضمن تبریک انتصاب سردار مطهری به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان، ابراز داشت: نقش مادر و همسر یک‌نقش بی بدیل است و زنان به عنوان هسته محوری خانواده به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سازندگی جامعه تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: زیست عفیفانه، جمعیت و اشتغال پایدار بانوان از مهمترین فعالیت هایی است که در دستور کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قراردارد.

در ادامه مسئول بسج جامعه زنان استان سمنان عنوان کرد: اهداف مشترکی در حوزه بانوان وجود دارد که با همکاری سایر نهاد های مرتبط با بانوان در سطح استان قابل اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت سال جاری در راستای اهداف کنگره ۳ هزار شهید استان با حضور بانوان  رزمنده، زنان پشتیبان جنگ و همسران و مادران ایثارگران همزمان با برنامه های هفته دفاع مقدس پایگاه‌های مقاومت بسیج  در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار