در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده سپاه تهران بزرگ: آماده برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی هستیم/ بیش از ۱۴۰۰ موکب در مسیر پیاده‌روی فعال خواهد بود

سردار «حسن‌زاده» با تأکید بر آمادگی سپاه و بسیج برای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: امسال بیش از هزار و ۴۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر این پیاده‌روی خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱ - 22August 2023

فرمانده سپاه تهران بزرگ: آمادگی سپاه و بسیج در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی/ تمهیدات لازم برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی درنظر گرفته استسردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اين‌که تمهیدات لازم برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی مقدمات خوبی فراهم شده است و سپاه، پایگاه‌های بسیج و موکب‌داران همه پای کار هستند.

سردار حسن‌زاده همچنین درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جاماندگان اربعین حسینی، افزود: در تهران یازدهمین سال است که پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را خواهیم داشت و به همین منظور، جلساتی را از ۲ ماه قبل برگزار کردیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: در این جلسات تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، مسئولین نهادهای مردمی همچون هیأت‌ها، موکب‌داران، بسیج و مساجد حضور داشتند و ان‌شاءالله این مراسم از ساعت ۶ صبح از میدان آیینی امام حسین (ع) با قرائت زیارت اربعین آغاز می‌شود و سپس جاماندگان اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سال گذشته هزار و ۴۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی داشتیم و امسال قطعاً تعداد آن بیشتر خواهد بود.

سردار حسن‌زاده درباره ویژگی برنامه‌های امسال پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: در برنامه‌های امسال به موضوعات محتوایی، فرهنگی و تبیینی نیز پرداخته می‌شود و کودکان، نوجوانان و بانوان در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار