فرمانده انتظامی استان همدان:

جامعه امروز نیازمند آشنایی با اهداف شهدا هستند

سردار «امیری» گفت: جامعه امروز به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا هستند‌.
کد خبر: ۶۱۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 21August 2023

جامعه امروز نیازمند آشنایی با اهداف شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ششمین یادواره ۳۳۶ شهید انتظامی استان با حضور سردار «حسین ذوالفقاری» مشاور فرمانده انتظامی کل کشور و مسئولان انتظامی و استانی در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد.

سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم با بیان اینکه یادواره های شهدا مجلس عزا نیستند، اظهار داشت: انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا است‌.

وی با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این عزیزان هستیم، افزود: جامعه امروز به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا هستند‌.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: جوانان جوانان شجاع ایران اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی و جان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در امنیت کامل است، گفت: این امنیت را مرهون خون شهدا هستیم به همین منظور دشمنان نظام اسلامی فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار دادند و در تلاشند تا مقام و جایگاه شهدا را در جامعه کمرنگ کنند.

سردار امیری با تاکید بر اینکه ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان وظیفه همگانی است، تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار شهید نیروی انتظامی تقدیم به اسلام و انقلاب شده و امروز هم وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان است چرا که اقتدار امروز انقلاب مرهون جانفشانی شهدا و شکیبایی خانواده آنان است.

 انتظامی استان همدان دارای ۳۳۶ شهید، ۸۰۰ جانباز، ۳۱ آزاده، ۶ نفر جانباز قطع نخاعی و بالغ بر چهار هزار نفر رزمنده دوران دفاع مقدس است که ۲۲۲ شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۱۴ شهید بعد از این دوران تقدیم انقلاب و کشور شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار