فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آمادگی پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در مرز خسروی

سردار«حاجیان» گفت: با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده و اهتمام همه مسئولان آمادگی پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در روز را داریم.
کد خبر: ۶۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 22August 2023

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:آمادگی پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شامگاه (دوشنبه) در جلسه ستاد اربعین که با حضور معاون عملیات فراجا در مرز خسروی برگزار شد با یادآوری فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در پایانه مرز خسروی، اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده و اهتمام همه مسوولان آمادگی پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در روز را داریم.

سردار حاجیان افزود: هم اکنون ۵۸ گیت فعال در پایانه خسروی برای ورود و و خروج زائران وجود دارد و پیش بینی لازم برای افزایش این گیت ها تا ۱۰۰ مورد هم صورت گرفته است.

وی به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی اشاره و بیان کرد: با همدلی و هم افزایی خوبی که میان مسوولان وجود دارد و شرایطی که فراهم شده این آمادگی را داریم که روزانه پذیرای ۱۰۰ هزار زائر هم باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته را شناسایی ۶ نقطه حادثه خیر در جاده های محل تردد زائران اربعین عنوان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۵ نقطه اصلاح شده و کار اصلاح نقطه ششم با هدف کاهش سوانح رانندگی در دست انجام است.

حاجیان اشاره ای به جزئیات نقاط حادثه خیز جاده ای نکرد اما گمان می رود دست کم ۲ مورد آن در حوزه استحفاظی قصر شیرین باشد.

وی به فعال کردن پایش تصویری از شهرستان کنگاور در کرمانشاه تا مرز خسروی اشاره کرد و گفت: مقرر شد پارکینگ ها نامگذاری و دوربین های مدار بسته برای آن ها نصب شود تا ضمن رفاه زائران از مسائلی نظیر سرقت جلوگیری شود.

وی افزود: اختیارات کامل به فرماندهان شهرستان های استان کرمانشاه برای مدیریت سفر زائران اربعین داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار