مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم احداث می‌شود

«افروغ» گفت: پس از سال‌ها انتظارِ هنرمندان تنگستانی، کلنگ نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم در زمینی به مساحت حدود ۲۲۰ متر بر زمین خواهد خورد.
کد خبر: ۶۱۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 22August 2023

نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم احداث می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرحیم افروغ» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز در بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظارِ هنرمندان تنگستانی، کلنگ نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم در زمینی به مساحت حدود ۲۲۰ متر بر زمین خواهد خورد.

وی با اشاره به اهمیت تأسیس نگارخانه در شهر اهرم گفت: این نگارخانه در ابعاد ۲۲ در ۹ متر در ضلع شرقی مجتمع فرهنگی و هنری اهرم ساخته خواهد شد که مراسم کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

افروغ با اشاره به نیاز انجمن‌های فرهنگی و هنری شهر اهرم مانند سینمای جوان، هنر‌های تجسمی و خوشنویسان به نگارخانه، ابراز امیدواری کرد که با اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه، هنرمندان مربوطه بتوانند از به نحو احسن از این فضا استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به افزایش بی سابقه اعتبارات فرهنگی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان در سال جاری، از لطفی فرماندار تنگستان به دلیل نگاه خاص و ویژه به بخش فرهنگ و هنر قدردانی کرد.

افروغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری ۱۱ دوره جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در شهر اهرم، ابراز امیدواری کرد پس از چهار سال وقفه با رایزنی‌های صورت گرفته و پس از تامین اعتبار مورد نیاز، امسال نیز شهرستان تنگستان و شهر اهرم میزبان این رویداد فرهنگی و هنری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار