به گزارش دفاعپرس از سمنان، سردار «جلیل موقوفهئی» فرمانده انتظامی استان سمنان روز سه شنبه با حضور در اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی در بازدید از روند صدور و انجام امور مربوط به گذرنامه متقاضیان اربعین، اظهار داشت: از اوایل مرداد و بنا بر دستورالعمل های ابلاغی فراجا، فعالیت صدور و تمدید گذرنامه و تمام خدمات مربوط به آن توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مرکز استان و شهرستان ها آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله(ع) جهت شرکت در این راهپیمایی، با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام، برای تسهیل در انجام امور مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس اندیشیده شد و در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان به صورت حضوری مراجعه و درخواست صدور گذرنامه داشتند، افزود: تعدادی از زائران از طریق سامانه پلیس من درخواست خود را ثبت کرده اند که در حال بررسی است و در ارتباط با تمدید گذرنامه نیز تاکنون در حدود سه هزار گذرنامه تمدید و تحویل متقاضیان این سفر معنوی شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه روند ارائه خدمات گذرنامه در مرکز استان و شهرستان ها بسیار مطلوب و سریع است، خاطرنشان کرد: روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان به اداره های گذرنامه سراسر استان مراجعه و از خدمات مربوطه استفاده می کنند.
انتهای پیام/