مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

تجلیل از بیش ۲۰۰۰ زنان فعال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

«آزادی» از تجلیل بیش از ۲۰۰۰ نفر از زنان فعال در دفاع مقدس استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 22August 2023

تجلیل از بیش ۲۰۰۰ زنان فعال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، به منظور شناسایی و معرفی زنان فعال دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز جلسه‌‎ای با حضور مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات این اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

«آذر آزادی» مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به نقش برجسته زنان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، امداد و درمان، نگهداری و تربیت فرزندان و حتی حضور در جبهه‌ها به عنوان یک نیروی رزمنده از جمله مواردی است که زنان کرمانشاهی در آن نقش آفرینی کردند و آمار بالای زنان رزمنده، جانباز و زنان شهیده استان گواه این مطلب است.

وی افزود: هرچند به منظور گرامیداشت رشادت‌ها و ایثار‌ها و از خودگذشتگی زنان کرمانشاهی و شهدای زن این استان یادواره‌ها و مراسمات مختلفی برگزار شده است، اما آن طور که باید و شاید حق این اسطوره‏‌های صبر و مقاومت در جامعه ادا نشده و برای معرفی آن‌ها به نسل جدید تلاش بیشتر مسئولان و دستگاه‌های متولی این امر لازم است.

آزادی در ادامه به برنامه‌های چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: آیین تجلیل بیش از ۲۰۰۰ بانوان فعال دفاع مقدس اعم از بانوان هنرمند، نویسنده، فعال فرهنگی، امدادگر و ... که در دوران دفاع مقدس در جبهه و پشت جبهه فعالیت کردند همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور دستگاه‌های اجرایی استان موظف به شناسایی و معرفی زنان فعال دفاع مقدس خود به این اداره کل جهت تجلیل در مراسم هفته دفاع مقدس هستند.

در ادامه این جلسه مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای این برنامه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار