اعلامیه شهادت "یک ارتشی نمونه" + عکس

احمد کشوری در 15 آذر 1359 در حالی که پیروزمندانه از عملیات بازمی‌گشت، بالگردش مورد اصابت راکت یک فروند هواپیمای جنگنده دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ - 06December 2015

اعلامیه شهادت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همرزم شهید احمد کشوری در بیان خاطرهای از شهید گفت: یک شب که تعدادی از خلبانها مشغول خوردن شام بودند، صحبت از جنگ شد. یکی میگفت: من به خاطر حقوقی که به ما میدهند میجنگم، یکی دیگر میگفت من به خاطر بنیصدر میجنگم. یکی میگفت من به خاطر خودم میجنگم و دیگری گفت من به خاطر ایران میجنگم. شهید کشوری گفت: من همه اینها را قبول ندارم؛ تنها چند تا را قبول دارم و گفت: من به خاطر خدا میجنگم. جنگ برای خداست، ما نباید بگوییم که ما به خاطر فلان چیز میجنگیم. مگر ما بتپرست هستیم. ما به خاطر خدا، به خاطر اسلام میجنگیم. اسلام در خطر است نه بنیصدر. اسلام در خطر است ما به خاطر اسلام میجنگیم و جنگ ما فقط به خاطر اسلام است.

شهید احمد کشوری در 15 آذر 1359 در حالی که پیروزمندانه از عملیات بازمیگشت، بالگرد او مورد اصابت راکت یک فروند هواپیمای جنگنده رژیم بعث قرار گرفت و سرانجام این "ارتشی نمونه" به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، نائل آمد.

فرزندان روح الله برای دفاع از کشور و حفظ اسلام ناب محمدی از جانشان مایه گذاشتند و هر لحظه برای مبارزه با استکبار آماده بودند.

در ادامه اعلامیههای که به مناسبت شهادت و سالگرد او به چاپ رسیده است را ملاحظه فرمایید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار