در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع)؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: هیچ هدفی خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی نیست

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: سامانه‌های راداری و موشکی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشراف تمام و هوشمندانه خود در سراسر کشور کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم، پاسخی قاطع خواهند داد.
کد خبر: ۶۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ - 22August 2023

واکنش قاطع به تهدیدات با تجهیزات به‌روز پدافندی/ هیچ هدفی خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مشهد اظهار داشت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات به‌روز پدافندی را برای مقابله و واکنش قاطع به هر نوع تهدیدی در خط مقدم حریم آسمان ایران در اختیار داریم و با هر نوع تهدید و تحرک عامدانه، برخوردی به‌جا و قاطع خواهیم کرد.

امیر صباحی‌فرد افزود: سامانه‌های راداری و موشکی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشراف تمام و هوشمندانه خود در سراسر کشور کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم، پاسخی قاطع خواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: امروز به انواع سامانه‌های موشکی و پدافندی مجهز شده‌ایم و دور از ذهن است که اهدافی بتوانند به مرزهای هوایی کشور نزدیک شوند، بدون آن‌که خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی کشور قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نیروهای هوشیار پدافند هوایی شبانه‌روز در خط مقدم دفاع از حریم هوایی آسمان کشورمان هستند، گفت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به‌خاطر همجواری با حرم امام رضا (ع) از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای مهم و خطیر را عهده‌دار است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: ارتقای دستاوردها و توانمندی دفاعی در تولید و تجهیزات بومی، رصد و پایش آسمان شرق کشور را در برابر ورود غیرمجاز هر پرنده بیگانه‌ای بیش از پیش تقویت کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها