مراسم تشییع "عقاب تیزپرواز جبهه‌های جنگ" + عکس

شهید احمد کشوری می‌گفت: «تا آخرین قطره خون برای اسلام و اطاعت از ولایت فقیه خواهم جنگید و از این مزدوران کثیف که سرهای مبارک عزیزانم (پاسداران) را نامردانه بریدند، انتقام خواهم گرفت».
کد خبر: ۶۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ - 07December 2015

مراسم تشییع

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید احمد کشوری به برادران پاسدار علاقهای وصفناشدنی داشت و مبارزه آنان را از خالصانهترین مبارزات بعد از صدر اسلام میدانست. یکبار پوتینی از برادر پاسداری به عنوان هدیه گرفته بود و هرگز این چکمه رزم را از خود دور نمیکرد. میگفت: «من این را از یکی از خالصان درگاه احدیت که روحانیت و جهاد و شهادت از چهره و نگاهش میبارد، گرفتهام.»

شهید کشوری همواره برای وحدت هرچه بیشتر دو قشر پاسدار و ارتشی میکوشید؛ چنانچه مسئولین، این هماهنگی و حفظ غرب کشور را مرهون او میدانستند. او میگفت: «تا آخرین قطره خون برای اسلام و اطاعت از ولایت فقیه خواهم جنگید و از این مزدوران کثیف که سرهای مبارک عزیزانم (پاسداران) را نامردانه بریدند، انتقام خواهم گرفت.»

پس از شهادت احمد کشوری این "عقاب تیزپرواز جبهههای جنگ" مراسم تشییع پیکر مطهرش با حضور جمع زیادی از مردم و همرزمانش برگزار شد؛ که تعدادی از تصاویر مراسم وداع با این شهید بزرگوار در ادامه قابل مشاهده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار