در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛

بازدید اعضای شورای سیاستگذاری سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه در حال احداث نصیرشهر

چهاردهمین نشست شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حالی به همت سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد که اعضای این شورا همزمان با آغاز هفته دولت، ضمن بازدید از پروژه در حال احداث نصیرشهر در جریان روند اجرای آن قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۱۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 21August 2023

بازدید اعضای شورای سیاستگذاری سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه در حال احداث نصیرشهربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «وحید بوستان احمدی» مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه اظهار داشت: سازمان اموال و املاک کوثر در راستای منویات و تدابیر ریاست محترم عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی شش ماه گذشته با تغییر ماموریت از فروش صرف، به بحث مسکن، مشارکت در ساخت و مولد سازی، تغییر رویکرد داده است.

بوستان احمدی با بیان اینکه یکی از مصادیق عینی مولدسازی بحث‌های عمرانی است، یادآور شد: در این زمینه پروژه عمرانی مسکن نصیر شهر از فروردین سال جاری متناسب با بافت منطقه و استاندارد‌های روز ایران آغاز به کار کرده و با پیشرفت خوبی در حال انجام است. تابلوی روزشمار الکترونیکی نیز در آن نصب تا قابل پیگیری و در موعد مقرر تحویل داده شود.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر اضافه کرد: این سازمان در کنار انجام پروژه‌های عمرانی، برنامه متنوع و جامعی به بحث مولدسازی و احیای زمین‌های بلا استفاده داردکه در سنوات گذشته نگاه صرف جهت فروش به آن‌ها بود.

بوستان احمدی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹ پروژه مشارکت در ساخت در مرحله برنامه‌ریزی و انتشار آگهی فراخوان است، گفت: ۶ پلاک دیگر با کاربری مسکونی شناسائی و طراحی شده که در قالب مسکن ایثارگران و سرمایه گذاری به مرحله تفاهم با وزارت راه و شهرسازی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم توافق خوبی با وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم تا در بحث کمک به تامین مسکن ایثارگران و خدمات رسانی به این عزیزان گام مثبتی برداریم.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر با اشاره به اینکه به طور حتم، ساخت مسکن و مولدسازی می‌تواند ارزش افزوده و ثروت آفرینی داشته باشد، افزود: ارزش افزوده حاصل از این اقدامات به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای جامعه ایثارگران خواهد بود. به طوری که اگر سازوکار اعطای واحد‌های مسکونی به ایثارگران فراهم شود، مسکن این عزیزان تامین خواهد شد و چنانچه در قالب پروژه‌های سرمایه‌گذاری باشد، به صورت غیر مستیم منافع حاصل از آن به ایثارگران خواهد رسید؛ در هر دو صورت ایثارگران عزیز از آن متنفع خواهند بود.

همچنین اعضای شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در جریان بازدید از پروژه نصیرشهر به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار