در حاشیه نشست هیات دولت؛

وزیر کشور: زائران اربعین بیشتر از مرز تمرچین تردد کنند

وحیدی با بیان اینکه هیچ کدام از مرز‌های کشور برای زائران حسینی مشکل ندارند، گفت: به زائران توصیه می‌کنیم بیشتر از مرز تمرچین تردد کنند.
کد خبر: ۶۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 23August 2023

وحیدی: زائران اربعین بیشتر از مرز تمرچین تردد کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه نشست امروز هیأت دولت، با بیان اینکه هیچ کدام از مرز‌های کشور مشکل ندارند، اظهار داشت: مرز تمرچین، چون هوای بهتری از نظر گرما دارد توصیه شده زائران از آنجا بیشتر تردد کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین، تاکید کرد: قیمت بلیت هوایپمای اربعین ۸ میلیون تومان تعیین شده و خارج از آن نباید صورت بگیرد و در همین راستا، وزارت راه و سازمان هواپیمایی مصمم هستند با متخلفین فروش بلیط هواپیما برخورد کنند.

وحیدی همچنین اظهار کرد: مشکل ثبت‌نام در سامانه سماح طبق اعلام سازمان حج و زیارت تا امروز رفع می‌شود.

وی افزود: مواکب متناسب با جمعیت برقرار است و کارهای دیگر از جمله تسهیل برای خروج و راه‌ها نیز در حال انجام است.

وزیر کشور درباره حادثه تروریستی در شیراز خاطرنشان کرد: متهمان حادثه تروریستی شاهچراغ توسط دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی دستگیر شدند و باید محاکمه شوند. تابعیت عوامل تروریستی از چندین کشور بود اما عامل اصلی این عملیات تابعیت تاجیک داشت.

وحیدی درباره افتتاح پروژه‌های عمرانی همزمان با هفته دولت گفت: حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید و حجم زیاد دیگری از پروژه‌ها نیز کلنگ‌زنی خواهد شد. این پروژه‌ها عمدتاً در حوزه‌های نفت، گاز، راه، سد و پروژه‌های شهری و روستایی است.

وزیر کشور درباره بازداشت عکاس خبرگزاری تسنیم در افغانستان و پیگیری این موضوع توسط دولت عنوان کرد: دولت حتماً این موضوع را پیگیری می‌کند اما جزئیات پیگیری‌ها را باید از وزارت امور خارجه دنبال کنید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار