موشه یعلون:

صنایع تسلیحاتی ایران پیشرفت بسیاری کرده است/ تفکرات عقیدتی ایران در ضدیت با ما تغییر نخواهد یافت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به رشد تسلیحاتی ایران و کمک‌های نظامی جمهوری اسلامی به حزب‌الله لبنان اشاره کرد.
کد خبر: ۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ - 06December 2015

صنایع تسلیحاتی ایران پیشرفت بسیاری کرده است/ تفکرات عقیدتی ایران در ضدیت با ما تغییر نخواهد یافت

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در سخنانی از رشد تسلیحاتی ایران و کمک به حزبالله لبنان اشاره کرد و گفت که برداشتن تحریمها تنها موجب افزایش ساخت سلاح از سوی ایران میشود.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» موشه یعلون با هشدار نسبت به لغو تحریمها علیه ایران گفت که این موضوع باعث سرازیر شدن نقدینگی به سمت صنایع تسلیحاتی ایران و  ساخت سلاحهای پیشرفته و ارسال آن به بازوی نبردهای نیابتی این کشور، یعنی حزبالله لبنان میشود.

یعلون در سخنرانی خود در جمع برخی مقامهای آمریکایی چون «جان مککین» در واشنگتن اظهار داشت: «صنایع نظامی ایران رشد بسیار مطلوبی کرده و پیشرفت داشته است. صنعت اسلحهسازی ایران بسیار مستحکم است.»

وزیر صهیونیستی در ادامه افزود: «ایران تلاش برای ساخت سلاحهایی که نهتنها اسرائیل، بلکه دیگر کشورهای فراتر منطقه را تهدید میکند، متوقف نخواهد کرد. باید از سرمایههای نقدی که با برداشتن تحریمها به سوی ایران سرازیر میشود، تشکر کرد. امری که موجب ساخت سلاحهای پیشرفتهتر از سوی ایران  و تجهیز تسلیحاتی نیروهای تروریست به ویژه حزبالله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین میشود.»

یعلون در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تلاش خستگیناپذیر ایران در تجهیز حزبالله افزود، جمهوری اسلامی تفکرات عقیدتی خود و امیالش ازجمله لطمه زدن به اسرائیل را با طرق مختلف بهویژه حملات خرابکارانه تغییر نخواهد داد.

وزیر جنگ اسرائیل در پایان ضمن ستایش از دیدار خود با «کاترین اشتون» وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد، ایران و عوامل نیابتی این کشور بسیار قدرتمندتر از قبل میشوند.

نظر شما
پربیننده ها