نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین عملکرد دولت برای مردم است

آیت‌الله «عبادی» گفت: باید برای مردم این مسائل بیان شود که دولت را چگونه و با چه شرایط سختی تحویل گرفته با خزانه خالی و بدهکارهای عظیم از دولت قبل که باید همه درآمدها صرف پرداخت این بدهی‌ها شود و هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین این موارد است.
کد خبر: ۶۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 23August 2023

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار داشت: مردم به عنوان سرمایه بزرگ کشور شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین در کنار انواع و اقسام اقدامات زیرساختی برای اینکه سرمایه اصلی نظام که مردم هستند را یاری برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه باید انواع اقداماتی که انجام شده یا در دست انجام است، در قالب برنامه‌های مشخص تبیین شود، بیان داشت: رسانه ملی و سایر رسانه‌های مکتوب ظرفیت خوبی هستند که باید مدیران از این ظرفیت برای بیان حقایق و اقدامات انجام شده برای مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فشار و بمباران تبلیغات رسانه‌های بیگانه، مطرح کرد: دشمن که کارش را انجام می‌دهد ولی ما باید به مردم آگاهی بدهیم تا تحت تأثیر شبهات دشمن قرار نگیرند و حتی خودشان به این شبهات پاسخ دهند از طرفی مسئولان هم باید اطلاعات و مستندات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: برای آگاهی مردم باید راهکارهای قابل قبولی داشته باشیم که متأسفانه نداریم به همین دلیل تمامی کارهای عظیمی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود، تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رئیس‌جمهور که از نوع همان «رجائی» و «باهنر» است از نظر کمیت حداکثر وقت را می‌گذارد، آرامش ندارد و شب و روز نمی‌شناسد و هم اینکه از نظر کیفیت، ظهور و بروز کارها برای عموم افراد در آینده ظاهر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: یکی از چیزهایی که برای مردم جای سؤال است همین که این دولت با همه خوبی‌ها اما در برخی مسئولیت‌های کلیدی که سرنوشت اقتصادی مردم به آن وابسته است، افرادی منصوب می‌شوند که آن انتصاب نه تنها قابل قبول نیست که منشأ مشکلات است.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: اقدامات زیرساختی و درازمدت بسیار ارزشمند است اما مسائل روزمره مردم مشکلاتی دارد که مردم آن‌ها را می‌بینند و گلایه می‌کنند، اینکه اجناس هر مغازه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارد و گران‌فروشی می‌شود، مردم با این مشکلات مواجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مردم این مسائل بیان شود که دولت را چگونه و با چه شرایط سختی تحویل گرفته با خزانه خالی و بدهکارهای عظیم از دولت قبل که باید همه درآمدها صرف پرداخت این بدهی‌ها شود، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است که همه این مطالب و اینکه دولت سیزدهم بدون استقراض و تعطیلی واحدهای تولیدی اقدامات بزرگی انجام داده را برای مردم بازگو کنند تا امیدوار شوند و بدانند در بهترین شراط هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار