استاندار همدان:

کمیته‌های کنگره شهدا متناسب با سلایق مختلف برنامه داشته باشند

«قاسمی‌فرزاد» با تاکید براینکه کمیته‌های کنگره متناسب با ذوق و علاقه‌مندی مردم برنامه داشته باشند، گفت: با اجرای برنامه‌هایی همچون «فصل شیدایی» بنیه اعتقادی بالایی برای مردم ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ - 23August 2023

کمیته‌های کنگره شهدا متناسب با سلایق مختلف برنامه داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان، اظهار داشت: باید مانایی و اثرگذاری کنگره در جامعه مدنظر باشد و این امر در برنامه «فصل شیدایی» محقق شد و این کار به واسطه وجود شهدا ماندگار است.

وی با اشاره به حضور شهید گمنام در محل اجرای برنامه فصل شیدایی، گفت: جانمایی خوبی برای دفن شهید صورت گرفته است و باید بحث تکریم و حفظ حرمت شهید به نحو شایسته‌ای انجام شود.

استاندار همدان بیان داشت: مشاهده بازخوردهای مردم از برنامه فصل شیدایی، نشان از تاثیر عمیق این برنامه در آشناسازی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت دارد که در آن از صحنه‌های مختلف برای آشناسازی با شهدا استفاده شده است.

استاندار همدان با تاکید براینکه کمیته‌های کنگره متناسب با ذوق و علاقه مندی افراد برنامه داشته باشند، گفت: فیلم هم اثرگذاری و مانایی بالایی دارد و به نظر می‌آید در همدان که دارالمومنین و المجاهدین است با اجرای برنامه‌هایی همچون فصل شیدایی بنیه اعتقادی بالایی برای مردم ایجاد شده که می‌توان این برنامه را به عنوان یک کار شاخص خدمت رهبر انقلاب ارائه دهیم.

وی با تاکید بر تقویت جریان‌های مردمی گفت: هر شب اقشار مختلف مردم در برنامه فصل شیدایی، حضور پیدا می‌کنند و در این برنامه شاهد تحقق هدف اصلی کنگره که ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است، هستیم.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت اربعین گفت: از ظرفیت موکب‌های اربعین برای کنگره شهدا و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

وی با بیان اینکه به برکت شهدا اتفاقات خوبی در استان افتاده است، متذکر شد: برای اثرگذاری بیشتر، کنگره باید آن توسط مردم انجام شود. همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس نیز باید توجه کافی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار