معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد.

نقش مهم بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان

«حسین خانی» گفت: در این برهه که دشمنان می‌خواهند حرکت معنوی اربعین را زیر سوال ببرند نقش بانوان در مقابله با این جنگ نرم دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 23August 2023

نقش مهم بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «یحیی حسین خانی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی و جانشین رئیس ستاد استانی اربعین امروز در مراسم «تجدید میثاق بانوان خادم اربعین حسینی» که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مرزتمرچین تمامی امکانات لازم برای راحتی زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران و تلاش نیرو‌های نظامی شاهد امنیت مطلوب در استان و حتی در نقاط صفر مرزی شمالغرب هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی به نقش بانوان در حوزه‌های فرهنگی کشور نیز اشاره و آن را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بخصوص در این برهه که دشمنان می‌خواهند این حرکت معنوی اربعین را زیر سوال ببرند این نقش در مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بانوان خادم اربعین استان نیز ادامه داد: همانطوریکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بانوان ما در پشت جبهه‌های جنگ حضور تاثیرگذاری داشتند، این رسالت امروز در خدمت‌رسانی زائران حسینی نیز شکل گرفته و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از دختر شهید امنیت «عباس فاطمیه» پرچم‌های متبرکه امام حسین (ع) و امام رضا (ع) نیز مورد زیارت حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار