دبیر کمیته تألیف و نشر کنگره شهدای همدان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب حوزه دفاع مقدس در همدان

«صیفی‌کار» از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب حوزه دفاع مقدس و مقاومت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ - 23August 2023

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب حوزه دفاع مقدس در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محسن صیفی‌کار» دبیر کمیته تألیف و نشر دومین کنگره شهدای همدان در جلسه ستاد اجرایی این کنگره اظهار داشت: در حوزه تألیف، تدوین و نشر حدود ۵۰ اثر کارشناسی شده و در مراحل مختلف هستند؛ در بحث نشریات نیز نشریه تخصصی حوزه کودک و نوجوان با همکاری آموزش‌وپرورش در دست تهیه است.

وی از چاپ نشریه جاودانه‌ها نیز خبر داد و گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب ۳۲ کتاب در حوزه کودک و نوجوان در دست تألیف داریم که ماکت تعدادی از آنان در ماه جاری رونمایی خواهد شد.

دبیر کمیته تألیف و نشر دومین کنگره شهدای همدان با بیان اینکه تعداد کل عناوین کتاب‌ها از مرحله کارشناسی تا چاپ برای کنگره ۱۰۰ عنوان است، تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی‌هایی که در حوزه تألیف کتاب است، با ۶ سازمان تفاهم‌نامه منعقد شده که مهم‌ترین آن اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب حوزه دفاع مقدس و مقاومت در همدان خبر داد و افزود: با توجه به محوری بودن استان همدان در حوزه ادبیات پایداری، این دوره از نمایشگاه با حضور ۱۲۰ ناشر در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار