وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور طی هفته دولت

صحرایی مهمترین برنامه این وزارتخانه در هفته دولت را افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار پروژه عمرانی عنوان کرد و گفت: این مدارس با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۶۱۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 24August 2023

افتتاح ۱۰ هزارکلاس درس در سراسر کشور طی هفته دولتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (پنج‌شنبه) در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) طرح شهید سردار سلیمانی شهرستان خرم‌آباد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌های تحولی جدید آموزش و پرورش است که در آن ۲ هزار و ۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین چمن درون‌مدرسه‌ای، ورزش‌های سنتی و دیگر فعالیت‌های ورزشی در دستور کار گرفته است.

صحرایی خاطرنشان کرد: تقریبا همه ۲ هزار و ۱۰۰ طرح امسال تمام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش هدف اصلی اجرای طرح شهید سلیمانی را بازگرداندن نشاط به مدرسه‌ها پس از کرونا عنوان و تصریح کرد: همه مدارس در جهان پس از کرونا آسیب جدی دیدند، در ایران نیز این آسیب متاسفانه کم نبود.

وی بیان داشت: تاسیس زمین چمن در درون مدرسه موجب شور و نشاط در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

این مقام مسئول از اجرای سه هزار طرح ورزشی جدید با پایان یافتن این دو هزار و ۱۰۰ طرح فعلی خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود، مهمترین برنامه این وزارت خانه در هفته دولت را افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در قالب دو هزار پروژه عمرانی عنوان و تصریح کرد: این مدارس با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار