حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار سمنان:

جهاد تبیین لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات است

«هاشمی» گفت: جهاد تبیین لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات و ارتباط با اصحاب رسانه و مطبوعات لازمه اطلاع‌رسانی دستاوردها به مردم و حضور پرشور است.
کد خبر: ۶۱۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 24August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در آیین آغاز برنامه‌های هفته دولت و افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت شهرستان سمنان در آستان حرم مطهر حضرت یحیی (ع) اظهار داشت: یکی از معیارهای انتخاب مدیر برتر در جشنواره شهید رجایی، سفر مدیران به شهرستان‌ها و ارتباط با اصحاب رسانه است.

استاندار سمنان گفت: عملکرد مطلوب و تلاش برای رفع مشکلات مردم عاملی مهم در اعتمادافزایی و حضور پرشور در انتخابات است.

وی گفت: جهاد تبیین لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات و ارتباط با اصحاب رسانه و مطبوعات لازمه اطلاع‌رسانی دستاوردها به مردم و حضور پرشور است.

این مسئول عنوان کرد: رمز موفقیت وحدت و همدلی است و نیروی انقلابی به فردی گفته می‌شود که خود را درگیر حاشیه نکند.

هاشمی تصریح کرد: سمنان از استان‌های پیشرو کشور در انتصابات با توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران است که نشان از رویکردو توجه استان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و قرارگیری استان سمنان در مسیر زائران، افزود: برنامه‌ریزی شده است که تمام امکانات استان در خدمت به زائران باشد. برپایی و ارایه خدمت به زائران در بیش از ۴۰ موکب از استان سمنان در کربلا، نحف، و مهران، برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری دومین کنگره سه‌هزار شهید استان سمنان در سال آینده، بیان داشت: تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب این کنگره به کارگرفته شود.

استاندار سمنان با اشاره به تحصیل ۷۰ هزار دانشجو در استان، افزود: به دلیل بصیرت و همراهی خوب مردم، دوران تنش سال گذشته در استان سمنان بدون هیچ رخداد نابهنجاری گذشت.

وی تصریح کرد: بنده به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در ۳۲۶ روستای استان سمنان حضور یافتیم و دیدار چهره به چهره داشتیم که نتیجه این دیدارها ۵۶۰ مصوبه بود که ۷۸ درصد مصوبات سفر استانی به روستاها اجرایی شد.

هاشمی ابراز داشت: ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال است.

استاندار سمنان تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و هفته دولت امسال عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی برای تکمیل طرح‌ها به ویژه طرح‌های مصوب سفر ادامه دارد.

وی افزود: برنامه هفته دولت امسال با محوریت مردم برنامه‌ریزی شد و امید است هفته دولت امسال با همراهی دولت سیزدهم، هفته‌ای پربار و بابرکت و همراه با جلب رضایت مردم باشد.

استاندار سمنان یادآور شد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و تلاش‌های بخش های مختلف دولت است و برنامه‌های هفته دولت امسال با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، نخبگان و افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها