برگزاری جلسه چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس در خوزستان

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با موضوعاتی همچون گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ - 24August 2023

برگزاری جلسه چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با موضوعاتی همچون گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس و برنامه‌ریزی به مناسبت 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان با حضور «عبدالله افرازه شهاوند» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از حضور اعضا و مسئولین کمیته های تخصصی دفاع مقدس ضمن ارائه گزارشی از امورات محقق شده اخیر در حوزه دفاع مقدس خوزستان به مصوبات برجای مانده از جلسات قبل اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس در همه کشور و به خصوص استانی مانند خوزستان نباید از اولویت امور خارج شود.

وی افزود: برنامه‌ها و پروژه‌های ما در استان سطحی ملی و گاه بین‌المللی دارند لذا انجام این امور و میزبانی از این همه برنامه فاخر تنها از عهده ما برآورده نیست و همه باید کمک کنند که بتوانیم در حفظ و اشاعه فرهنگ ناب و غنی دفاع مقدس بیش از پیش کوشا باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان نیز بر تحقق حداکثری همه امورات و مصوبات مربوط به حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نسل امروز به واسطه عملکرد ما در این حوزه با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت آشنا می شوند لذا نباید نسبت به این امورات بی تفاوت باشیم.

در ادامه نشست اعضا حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه‌های پیشنهادی مطرح کردند و فرمانداران چند شهر نیز به صورت برخط ضمن حضور در جلسه در جریان آخرین مصوبات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار