به مناسبت روز پزشک انجام شد؛

تقدیر و تجلیل فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از پزشکان فراجا در استان

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در دیدار با پزشکان بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) فراجا و مجموعه معاونت بهداد مرزبانی استان از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۶۱۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 24August 2023

تقدیر و تجلیل فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از پزشکان فراجا در استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در دیدار با سرهنگ پزشک «محمد پردل» رئیس بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) فراجا ضمن تبریک روز پزشک و گرامی داشت یاد و نام «محمد شکری» شهید مدافع سلامت در این بیمارستان طی سخنانی اظهار داشت: نقش پزشکان فراجا با توجه به وظیفه‌ای که پلیس دارد بیشتر از سایر پزشکان است چرا که در کنار سلامت شهروندان درامنیت آن‌ها نیز تاثیر گذار هستند.

سرهنگ پردل نیز در ادامه از توجه فرمانده مرزبانی استان به بخش درمان تقدیر کرد و یادآور شد: باعث افتخار است که برای حفظ سلامتی کسانی تلاش می‌کنیم که همه نوع سختی را بر خود هموار می‌کنند تا امنیت مرز‌های کشور را تأمین کنند.

در پایان این دیدار به رسم قدردانی از زحمات کادر درمان لوح تقدیر و هدیه‌ای به رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) و سایر پزشکان این بیمارستان توسط فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اهداء گردید.

تقدیر فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از پزشکان مجموعه معاونت بهداد مرزبانی استان

سردار شجاع در دیدار با پزشکان مجموعه معاونت بهداد مرزبانی خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز پزشک به آنان اظهار گفت: در امر پزشکی و وظایف محوله، اولویتتان خدمت به مردم باشد تا برکت در زندگیتان جاری شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: در امورات پزشکی همت داشته باشید و به درآمدش نگاه نکنید، باید در این مسیر به فکر خدمت به خلق باشید تا اثرات مثبتش را نیز در زندگی شخصیتان احساس کنید.

در پایان این دیدار هم؛ فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با آرزوی توفیق روزافزون هم در حوزه پزشکی و هم حوزه زندگی، از پزشکان این معاونت با اهداء لوح، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار