امام جمعه خاش:

افزون بر ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دولت در خاش برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: افزون بر ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دیدار‌های مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۶۱۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 24August 2023

افزون بر ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دولت در این شهرستان به اجرا در می آیدحجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی و رفاهی و کشاورزی و مسکن محرومان و غیره شاهد تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان خواهیم بود.

وی گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان بایستی شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شایستگی عملکرد نظام تبیین شود.

ویژه برنامه های نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش با حضور مسوولان در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید، کلنگ زنی احداث جایگاه سوخت شهر اسماعیل آباد، دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در روستای افتخارآباد بخش مرکزی خاش آغاز شد و فردا نیز در خطبه های نمازجمعه جمعه به موضوع هفته دولت پرداخته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار