امام جمعه کرمان مطرح کرد؛

ضرورت اقتدای دولتمردان به شهیدان رجایی و باهنر

حجت‌الاسلام « علیدادی سلیمانی» گفت: خداترسی در صحنه عمل، شهیدان رجایی و باهنر را به دو جلوه بزرگوار در دولت ها تبدیل کرد که تمام دولتمردان باید به آنها اقتدا کنند.
کد خبر: ۶۱۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 24August 2023

اقتدا دولتمردان به شهیدان رجایی و باهنر در خداترسی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، برنامه‌های هفته دولت در دیار کریمان همزمان شد با حضور کارکنان و مدیران نهادهای ذیل سه قوه و نیروهای مسلح در گلزار شهدای کرمان؛ عطرآگین به یاد شهیدان، از جوار مزار سردار دل ها و با نام مقدس امام حسین(ع) و قرائت بخش‌های پایانی زیارت عاشوار آغازشد.

حجت الاسلام «حسن علیدادی» سلیمانی امام جمعه کرمان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ همیشه ماندگار شده اند و هفته دولت فرصتی است که دولتمردان عملکرد خودشان را در خدمت به مردم بیان کنند.

وی تصریح کرد: شهید رجایی با همه توان و قوا در خدمت به مردم چیزی کم نمی گذاشت و یک جریان سازی قوی در خدمت رسانی را به تصویر کشاند و به شدت مواظب و مراقب تمام خدمات و حرکاتش بود که در محضر خدا باشد.

امام جمعه کرمان همچنین ادامه داد: شهید حجت الاسلام باهنر شخصیتی دانشمند، عالم و متفکر ارزشمند دینی و از شاگردان و یاران نزدیک امام راحل (ره) بود که در دوران مسئولیتش رفتاری مردمی و متواضعانه داشت.

وی تاکید کرد: خداترسی در صحنه عمل، شهیدان رجایی و باهنر را به ۲ جلوه بزرگوار در دولت ها تبدیل کرد که تمام دولتمردان باید به آنها اقتدا کنند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: این شهیدان عزیز چهره های تابناک در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند.

برنامه‌های هفته دولت در دیار کریمان با حضور کارکنان و مدیران نهادهای ذیل سه قوه و نیروهای مسلح در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سردار دل ها و با نام مقدس امام حسین (ع) آغاز شد.

در این آیین مسئولان استان کرمان با حضور بر مزار شهیدان از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار