فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

جانفشانی کادر درمان ضامن سلامت و آرامش جامعه است

امیر «معصومی» گفت: تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بود و این جان‌‌فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است.
کد خبر: ۶۱۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 24August 2023

جانفشانی کادر درمان ضامن سلامت و آرامش جامعه آییبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مراسم تجلیل از پرستاران این منطقه ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک اظهار داشت: حضرت زینب (س) علاوه بر اینکه پرستار دشت کربلا بودند، با تبیین واقعه کربلا، قیام امام حسین (ع) و اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت.

وی افزود: سلامتی بالاترین سرمایه هر انسان است و پرستاران با ازجان‌گذشتگی و ایثار از این سرمایه مراقبت می‌کنند که کاری بسیار انسانی و ارزشمند است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شما شمال شرق امام رضا (ع) در این مراسم با اشاره به ازجان گذشتگی‌ پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا گفت: پرستاران در این دوران از جان خود گذشتند، اما در کنار بیماران کرونایی تا پای جان ایستادند تا امروز جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

معصومی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه کادر پزشکی مستقر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: فعالیت‌های جهادی پزشکی امری خداپسندانه در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و انجام ویزیت‌های رایگان و خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بود و این جان‌‌فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان با اشاره به‌ ويژگی‌های شخصيتی و حرفه‌ای يک پزشک نمونه، بیان داشت:‌ احساس مسئولیت از مهمترين آداب پزشکی است كه موجب می‌شود پزشک نسبت به انجام وظايف خود در قبال بيماران اهتمام بيشتری داشته باشد.

آئین تجلیل از پرستاران نمونه با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار